Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Ο Λεωνίδας Κύρκος, οι Ρηγάδες και οι Βαλέδες



68311-kyrkos
Του Νίκου Γαλάτη


1CD8729627AA86D2BE245F05CF3D6296Είναι απίστευτο πόσοι διάβασαν, πόσοι κοινοποίησαν κι έκαναν like στο σημείωμα του ΑΠ για την Τελευταία Μάχη του Λεωνίδα Κύρκου- με αφορμή το βιβλίο της Αλίκης Χατζή με αυτόν τον τίτλο. Το σημείωμα αναφερόταν σε ένα Κύρκο που έσκισε την Αυγή και μιλούσε  για έναν Αλέξη Τσίπρα που αν και νέος είχε «το μυαλό σταλινικού βετεράνου».
15-1-630_22«Πρέπει όμως να πω ότι μου προξενεί εντύπωση το ότι δεν αισθάνθηκε ποτέ μέχρι σήμερα και σε καμία περίπτωση την ανάγκη να συζητήσει μαζί μου. Δεν λέω να ζητήσει τη συμβουλή μου. Ποτέ δεν χτύπησε την πόρτα του σπιτιού μου, ποτέ μα ποτέ».
Αναφερόταν επίσης στο βιβλίο του Πέτρου Σαραντόπουλου «Λεωνίδας Κύρκος -Εκ Βαθέων» όπου ο ιστορικός ηγέτης έλεγε για τον Αλαβάνο πως «ο Αλέκος μούδωσε  μαχαιριά».
«Ήθελα να τον αρπάξω από τον λαιμό, αλλά τηλεοπτικά και προσωπικά αυτό θα ήταν απαράδεκτο. Τελευταία κόπηκε με δική του πρωτοβουλία η οδός επαφής μας κι έτσι δεν μπορώ να πω ότι είχα καμία απολύτως ενημέρωση για τις κινήσεις του. Ανάμεσα στις κινήσεις αυτές ήταν και η επιλογή του για την ανάδειξη στην ηγεσία του Συνασπισμού του νεαρού Αλέξη Τσίπρα. Είχα τις αντιρρήσεις μου. Από τότε οι δρόμοι μας χώρισαν οριστικά».

«Είμαι πικραμένος. Όχι τόσο από τους αντιπάλους μου, που έκαναν στο κάτω κάτω τη δουλειά τους, αλλά από τους ομόφρονές μου. Δεν άφησαν πεπονόφλουδα που τους πετούσε η ντόπια ή η ξένη αντίδραση που να μην την πατήσουν…» είχε πει ο Ηλίας Ηλιού όταν παραιτήθηκε από την πολιτική.
FA590304003001«Αν ήθελε κάποιος να γράψει για τις αστοχίες της ηγεσίας του αριστερού κινήματος στην Ελλάδα, δεν θα χρειαζόταν τόμους χειρογράφων με σοβαρές αναλύσεις… Θα του αρκούσαν μερικά χειρόγραφα για να γράψει ένα μικρό χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Ο δρόμος με τις πεπονόφλουδες». Δυστυχώς, οι γκάφες των ομοφρόνων μου κατέστρεψαν ένα πανίσχυρο προοδευτικό κίνημα και μας πήγαν πολλές δεκαετίες πίσω».
10953239_10153043160684362_6467777199288628710_n


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου