Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Η δημοκρατία και o μπολσεβισμός

Του Νίκου Λακόπουλου 

Απο το ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.GR

«Αχ Δία, θα φανεί ποτέ και κανένα χελιδόνι; 
 Θα με ξεκάνει ετούτος που με γυροβολνάει 
μες τα χαράματα.  Ρε Ευρυπίδη, 
πριν σπάσει η σπλήνα μου,
  μπορώ να μάθω πού με πας;»
 (Αριστοφάνη – Θεσμοφοριάζουσες).



«Μην προσκυνάτε, ρε!» είπε ο Μιχελογιαννάκης προφανώς απέναντι στους Τούρκους. «Οι σύντροφοί μας δεν δείλιασαν μπροστά στα αποσπάσματα» συμπλήρωσε ο Στρατούλης. «1-1-4″ βροντοφώναξε η Ζωή. Αυτό είναι δημοκρατία. Μπορεί ο καθένας να ζει στον κόσμο του.
Αλλά δεν έχουν όλοι καταλάβει τι συμβαίνει. Ζούνε το ωραίο παραμύθι πως μια μικρή χώρα και μια αριστερή κυβέρνηση δίνουνε αγώνα εναντίον των «τοκογλύφων-εκβιαστών» και αντιστέκονται στο διεθνές κεφάλαιο έστω συνεργαζόμενοι -κατ΄ανάγκην- με ακροδεξιούς και ζητώντας την ψήφο των φασιστών.
Στο τέλος του δρόμου- με θυσίες- και ηρωϊσμό περιμένει την χώρα η Ελευθερία, η Ανεξαρτησία, το τέλος της λιτότητας, το διώξιμο των Ξένων Κατακτητών. Ή έστω ένας ηρωϊκός θάνατος. Όπως στο Κούγκι, όπως το 1940 με το “Οχι» του λαού που είπε ο Μεταξάς. Αυτό καθαγιάζει τη συνεργασία με την ακροδεξιά.
Το βλέμμα που γυαλίζει
Φυσικά σ΄αυτόν τον αγώνα, όσοι δεν συμμερίζονται το παραμύθι είναι προδότες, Νενέκοι, δωσίλογοι, Γερμανοτσολιάδες, ανάλογα με το σε ποιά εποχή εξελίσσεται το έργο.
Για τον Τράγκα, που μαζί με άλλους ηρωϊκούς αγωνιστές, όπως ο Καμμένος, ο Μιχελογιαννάκης, ο Νικολόπουλος- και ο Μιχαλολιάκος φυσικά- τα SS βρίσκονται στην Αθήνα που αμύνεται.
 Η εθνική ενότητα- με ηγέτες από την πλευρά του λαϊκού στρατού- Λαφαζάνη, Στρατούλη, Κωνσταντοπούλου και Ραχήλ Μακρή- είναι μια ακόμα λαμπρή σελίδα για το έθνος που ζει ιστορικές στιγμές.
Πάνω από το ’21, γιατί αυτή τη φορά ο Βελουχιώτης και ο Μεταξάς είναι ενωμένοι. Μαζί με τον Μεγαλέξανδρο, τον Κολοκοτρώνη, τον Καποδίστρια κι όλους τους ήρωες του θρυλικού μας έθνους, που ποτέ δεν πεθαίνει.
«Όχι, ρε, δε προσκυνάμε!» όπως είπε ο ηρωϊκός έλληνας και αριστερός- και χριστιανός- βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μιχελογιαννάκης.  (Η συνέχεια επί της οθόνης).
Βλέπω το  Στρατούλη να λέει «το ΔΝΤ θα καταστραφεί» και το βλέμμα του γυαλίζει. Βλέπω τον Βαρουφάκη- ένα τρελό δόκτορα- να λέει τα πιο απίστευτα κάθε φορά πράγματα και το μάτι του γυαλίζει, από μια κρυφή χαρά που κάνει- όπως νομίζει- τις αγορές να χορεύουν πεντοζάλη.
Τελευταία βλέπω και το βλέμμα του Αλέξη να γυαλίζει. Ποια λογική υπάρχει στο θέλω μια συμφωνία, αλλά κάνω και δημοψήφισμα για να πω «Όχι» στη συμφωνία που αποδέχομαι;  Kαι τι θα αλλάξει αν ο κόσμος πει «Όχι»; H κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε λογική. Αλλά δεν έχουμε τρελαθεί όλοι.
Κνίτης διδάσκει Διαφωτισμό στους Ευρωπαίους!
Ο ΣΥΡΙΖΑ με ένα 36% και πενήντα «κλεμμένες» έδρες- με βάση την δική του θέση για απλή και άδολη αναλογική- επιχείρησε να κυβερνήσει, αλλά έξι μήνες δεν έκανε σχεδόν τίποτα.  Αν επιχειρούσε να φύγει από τους «τοκογλύφους-δανειστές» που καταπατάνε τη δημοκρατία για μια εθνική ανεξαρτησία, όπως λέει αυτό θα είχε μια λογική. Αν έκανε ότι θα πρέπει να κάνει, για να σταθεί η χώρα του και  να αποκτήσει αυτοδυναμία οικονομική και άρα εθνική ανεξαρτησία, θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει και στην Ευρωζώνη!
Φοβάμαι ότι δεν υπάρχει κανένα σχέδιο. Μονάχα μια φτηνή ρητορική όπου ένας …Κνίτης διδάσκει Διαφωτισμό στους Ευρωπαίους! Απίστευτο.  Διακρίνω μια μεγαλομανία στην πρόθεσή του να …σώσει όλους τους λαούς της Ευρώπης.  Με τρομάζει ο λαϊκισμός  – απροσδιορίστου ιδεολογίας- λίγο κομμουνιστική, λίγο σοσιαλδημοκρατική, λίγο χριστιανική και εθνικιστική, λίγο κρασί, λίγη θάλασσα – όπως είπε στην Μόσχα- και το κόμμα μου.
Ο Τσίπρας στηρίζεται στον Καμμένο γιατί δεν έχει καμιά σχέση με την Αριστερά. Ο Καμμένος στηρίζει την κυβέρνηση γιατί δεν έχει καμιά σχέση με την Αριστερά. «Η ελληνική κυβέρνηση δεν είναι αριστερή, είναι εθνικιστική . Ο Τσίπρας είναι ένας αριστερός εθνικιστής; Θέλει να γίνει ένας Τσάβες; Δεν είναι κάτι καινούργιο, είναι ένα συνοθύλευμα κομματιών της παλιάς Αριστεράς κι αυτό με θλίβει» είπε μόλις προχθές ο φιλέλληνας ηγέτης της εξέγερσης του Μάη του ’68 -στα «Νέα» ο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ.
Το εθνικο-χριστιανικό-μέτωπο διεκδικεί την Κυριακή την ψήφο των φασιστών για να πάρει το «Όχι» προβάδισμα. Και μη πείτε ότι δεν πειράζει αυτό, όταν δείτε την σημαία αυτή να την πάρουν στα χέρια τους οι φασίστες ή η …..Ντούτσε της Βουλής, που θάπρεπε με βάση το άρθρο 120 να έχει συλληφθεί ήδη για καταπάτηση του Συντάγματος, του Κανονισμού της Βουλής, εξύβριση πολιτών, κατάχρηση εξουσίας και σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας.
 Αριστερά με τον Καμμένο και τη Χρυσή Αυγή
Η δημοκρατία δεν είναι η κυριαρχία της πλειοψηφίας -κι εν προκειμένω μιας λειψής -με πενήντα κλεμμένες έδρες και μια ανίερη συμμαχία- «πλειοψηφίας» που ζητά την ψήφο των φασιστών την Κυριακή για να υπάρξει.  Όσοι ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ δεν έδωσαν εντολή να στηρίζεται μια κυβέρνηση «αριστερή» ή έστω αριστερή στην ακροδεξιά του Καμμένου που ήδη την εκβιάζει.
Βέβαια η δήλωση Καμμένου είναι αστεία. Ο δημοκρατικός ελληνικός στρατός εγγυάται την ασφάλεια της χώρας- και όχι την εσωτερική σταθερότητα, όπως ίσως θα ήθελε, χωρίς να χρειάζεται τη δική του εντολή. Ο ίδιος βρέθηκε εκεί -χωρίς να εκφράζει το λαό, ούτε το στρατό – χάρη στην ανοησία ή απειρία- για να μη πω τίποτα χειρότερο – του Αλέξη Τσίπρα. Το μόνο που έχει να φροντίσει ο …Στρατηγός – Καπετάν Καμμένος  είναι να μη βρεθεί -ύστερα από εθνική τραγωδία – κατηγορούμενος για εθνοκαπηλεία ή για κάποια εθνική τραγωδία.  
Ο Αλέξης Τσίπρας, συνεχίζοντας μια παράδοση λαθών φαίνεται πως δεν έχει αντιληφθεί ότι βάζει την Ακροδεξιά στο πολιτικό παιχνίδι.  Δεν γνωρίζει ή δεν έμαθε πως ένα μνημόνιο και η διάσπαση κομμουνιστών- σοσιαλιστών- έφερε τον Χίτλερ στην εξουσία. Ούτε πως στη σύντομη άνοιξη της σοσιαλδημοκρατίας στην Ελλάδα, την δεκαετία του ’20, ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου που στηριζόταν στο στρατό βρέθηκε σιδηροδέσμιος από πρωθυπουργός στην εξορία. Τότε που κυριαρχούσε η λογική «Τι Παπαναστασίου, τι βασιλιάς- Εμείς θέλουμε σοβιετική δημοκρατία», που γέννησε αβίαστα το «Τι Πλαστήρας, τι Παπάγος».
Η επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ για ένα αντιμνημονιακό μέτωπο, όπου βρίσκεται ανοιχτά πια δίπλα όχι μόνο στον Καμμένο, αλλά και την «Χρυσή Αυγή»- τους ψήφους της οποίας ζητάει την Κυριακή- αντί για ένα δημοκρατικό μέτωπο μπορεί να σημαίνει την διάσπαση του αλλοπρόσαλλου κόμματος ή και το τέλος του. Προς το παρόν, όπως παραδέχτηκε με ειλικρίνεια ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, προκειμένου να μη διασπάσει το κόμμα του προτίμησε να διχάσει τον λαό.
Η αντίληψη πως το Κόμμα είναι ο βασικός φορέας εξουσίας ή πως ο τύπος πρέπει να ελέγχεται και να λογοδοτεί στην Πρόεδρο της Βουλής είναι αυτή «λαοκρατικών καθεστώτων» τύπου Βόρειας Κορέας ή του Τσάβες. Το κοινοβουλευτικό σύστημα δεν έχει προβλέψει τέτοιες αυθαιρεσίες, όπου -με το «μπόνους»- μια μικρή μειοψηφία που ελέγχει το 70% ενός κόμματος του 36% μπορεί να παίρνει αποφάσεις στο όνομα όλου του λαού- αν και δεν εκπροσωπεί παρά μόνο το 15-20%.
Η παράλληλη πρωθυπουργία της Ζωής
Η δημοκρατία είναι πάνω από όλα ο σεβασμός της μειοψηφίας. Ο σεβασμός όλων των μειοψηφιών. Ο σεβασμός του ατόμου. Και δεν νοείται δημοκρατία χωρίς ελευθερία. Όλες οι δικτατορίες έχουν λίγο ή πολύ – όπως η δικτατορία του Φιντέλ Κάστρο – μια λαϊκή υποστήριξη. Γι΄αυτό δεν κρίνεται η δημοκρατία από την λαϊκή υποστήριξη. Κρίνεται από το σεβασμό στα δικαιώματα του πολίτη. Ε ί ν α ι τα δικαιώματα του πολίτη.
Όπως αυτό το δικαίωμα του γεροντάκου – που άλλωστε δούλεψε – να πάει να πάρει τη σύνταξή του. Όπως το δικαίωμα του δημοσιογράφου να εργάζεται πρώτα-πρώτα και να έχει και άποψη διαφορετική από αυτή της Προέδρου της Βουλής. Όπως το δικαίωμα κάθε πολίτη να μη θυμάται που ήταν όταν έπεσε το «μαύρο».
Υποθέτω ότι γίνεται αντιληπτό από πια πλευρά γίνεται αυτή η κριτική. Όσοι ετοιμάζουν κρεμάλες για τους άλλους, ας κρατήσουν και λίγο σκοινί – με τη δική τους λογική – για τον εαυτό τους. Γιατί αν πρέπει να τιμωρηθούν όσοι έβλαψαν τον λαό, θα πρέπει να τιμωρηθούν όλοι όσοι βλάπτουν τον λαό.
Η Πρόεδρος της Βουλής- ως επικεφαλής μιας παράλληλης κυβέρνησης, που ασκεί δική της εξωτερική και εσωτερική πολιτική- χρησιμοποιεί το κανάλι της Βουλής  -και το ταμείο του- για την προσωπική της προβολή. Θα πρέπει να ελεγχθεί αμέσως από μια εξεταστική επιτροπή, όπως αυτές που της αρέσουν και είναι ένας ακόμα τραγέλαφος του συστήματος. Αλλά ποιος θα συγκροτήσει αυτή την επιτροπή; Και πως θα πάρει «δίκαιες αποφάσεις» όταν αυτές βγαίνουν με κομματικές πλειοψηφίες;
Το πρόβλημα είναι πως ακόμα και μια κυβέρνηση που δεν είναι πλατειάς αποδοχής μπορεί να είναι απολύτως νόμιμη, ακόμα κι αν κινείται πέρα από τα όρια της λαϊκής εντολής που έλαβε. Κι έτσι αν και το 70- 80% των Ελλήνων είναι υπέρ της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να βρεθούμε εκτός ευρώ με ένα δημοψήφισμα  που υποκλέπτει την λαϊκή ψήφο.
Και τώρα τι κάνουμε;
Το ερώτημα είναι «ναι» ή «όχι» σε μια πρόταση που δεν υπάρχει. Πολλοί θα ψηφίσουν «Όχι στους Εκβιαστές και τους Δυνάστες». Κι άλλοι όχι στους Γερμανούς, τους Τούρκους ακόμα και τους Πέρσες!
Στη πράξη αν πούμε «ναι» λέμε ναι σε νέα μέτρα, συμφωνία και λιτότητα! Δυστυχώς η υπερηφάνεια και  η αξιοπρέπεια ενός λαού δεν είναι θέμα ψηφοφορίας. Η εθνική ανεξαρτησία είναι,  πρώτα- πρώτα, θέμα οικονομικής ανεξαρτησίας. Δεν κατακτάται ούτε με δηλώσεις, αλλά -φευ!- ούτε και με διαδηλώσεις, όπου θα παίξουμε -για χιλιοστή φορά τις κασέτες της ΓΣΕΕ και το «Πάγωσε η τσιμινιέρα».
Ας δούμε που είναι το «αυγό του φιδιού». Ο αγώνας αυτός που άρχισε σαν ένας αγώνας ενάντια στα μνημόνια, είναι πλέον αγώνας, όχι μόνο για την Ευρώπη, αλλά και την δημοκρατία!   Δε φτάνει η πλειοψηφία εδρών για τη λαϊκή νομιμοποίηση μιας κυβέρνησης. Πρέπει να σέβεται τους θεσμούς, την αυτοδιοίκηση, τα συνδικάτα, την αντιπολίτευση.
Τον μέσο ψηφοφόρο του ΣΥΡΙΖΑ δεν τον ενδιαφέρει μια κυβέρνηση αριστερών ή ψευτοαριστερών ή πολύ αριστερών. Ούτε καν μια κυβέρνηση εργατών- αγροτών! Θέλει μια κυβέρνηση ικανών. Δεν τον νοιάζει να είναι κυβέρνηση αριστερών, σε μια εποχή που η Αριστερά είναι καρικατούρα, που πέθανε και κάποιος άλλος χρησιμοποιεί το προφίλ της.
Η κυβέρνηση δεν θα κριθεί από την ιδεολογία της. Θα κριθεί από το έργο της. Η ουσία των ημερών είναι πως η κυβέρνηση απέτυχε. Αν ψηφίσουμε «Όχι» δεν θα μετατραπεί η αποτυχία της σε νίκη. Αν πούμε «Ναι» πάλι θα βρεθούμε σε πολιτικό αδιέξοδο -μια παρατεταμένη πολιτική κρίση.
Η μόνη λύση είναι να γίνει αύριο μια κυβέρνηση -κυριολεκτικά- εθνικής σωτηρίας, έστω από δημάρχους, συνδικάτα, τεχνοκράτες κλπ- χωρίς να πάμε άμεσα στις εκλογές. Γιατί κανένα κόμμα δεν μπορεί να σώσει -αλλά μόνο να καταστρέψει- την Ελλάδα.
Αυτές τις μέρες ζούμε στιγμές εθνικού μεγαλείου είναι καλό να γνωρίζουμε πως το Βυζάντιο κατέρρευσε γιατί δεν μπόρεσε να λύσει το πολιτικό πρόβλημά του. Η Αθήνα μεγαλούργησε γιατί ο Σόλωνας έφτιαξε ένα νομικό-πολιτικό σύστημα που επέτρεψε την ανάπτυξη της οικονομίας! Κι αυτή η δύστυχη δημοκρατία μας, πλέον σαράντα ετών, όσο ακριβώς ο πρωθυπουργός, δεν μπορεί να δέσει ούτε τα κορδόνια της.
Κι έτσι όπως η οικονομική κρίση έφερε την πολιτική, η πολιτική κρίση θα φέρει μια νέα κρίση οικονομική, αυτή τη φορά πιο καταστροφική, που θα πυροδοτήσει νέα κρίση πολιτική. Κλάψτε για τις καταθέσεις σας, κλάψτε για την Αριστερά, κλάψτε για τη δημοκρατία. Κλάψτε και για την υπερήφανη κι αδούλωτη Ελλάδα.



http://www.anoixtoparathyro.gr/

Το In Exarxheia για το Decadence

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Τα μυστήρια της υπόθεσης Μπελογιάννη - enallaktikos.gr - Ανεξάρτητος κόμβος για την Αλληλέγγυα, Κοινωνική - Συνεργατική Οικονομία, την Αειφορία και την Κοινωνία των Πολιτών (ελληνικά) 12954

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Το λείψανο της Αγίας Βαρβάρας.

AΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.GR

Του Νίκου Λακόπουλου.
  Καθώς οι χιλιάδες πιστοί στριμώχνονταν να αγγίξουν ή να δουν τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης μίλησε για εμπόριο λειψάνων. Αλλά έσπευσε να διευκρινίσει πως είναι θρήσκος και πως είναι μάλιστα ψάλτης.
Πολλοί μπήκαν στον πειρασμό να ανοίξουν την λάρνακα και κάποιοι μίλησαν για λάθος…λείψανα. Ο καλός ερευνητής μάλισταΤάσος Δούσης υποψιάστηκε πως είναι εκεί τα λείψανα κάποιας Κατακουζηνού και όχι της Αγίας Βαρβάρας, η οποία ίσως να μην υπήρξε ποτέ.
Το ιερό λείψανο φαίνεται πως το έφερε ο Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος στην Βασιλεύουσα, όπου φυλασσόταν και μεταφέρθηκε στην Βενετία το 1003, όταν μια ανηψιά του Ρωμανού Αργυρού του Τρίτου παντρεύτηκε τον Δόγη Ιωάννη. Εκεί τοποθετήθηκε στο ναό του Αγίου Μάρκου και τον 18ο αιώνα μεταφέρθηκε σε μονή στο Τορκέλο κι από κει στην νήσο Μπουράνο, όπου φυλάσσεται μέχρι σήμερα.
Την εποχή αυτή ο Κοραής κατηγορεί ευθέως την Εκκλησία ότι επινόησαν το θαύμα του Αγίου Φωτός για να ενισχύσουν τον ηλίθιο ζήλο των προσκυνητών και μιλά για «αναίσχυντο πλάσμα του Μεσαίωνα κατασκευασμένο από σκοταδιστές καπουτσίνους».
Τα πρώτα λείψανα αφορούσαν τον ίδιο τον Χριστό, αλλά ο Νικήτας Χωνιάτης περιγράφει στην Άλωση της Πόλης, το 1204, όταν μπήκαν οι σταυροφόροι να κλέβουν ακόμα και την πέτρα πάνω στην οποία κοιμήθηκε ο Ιακώβ και το σχοινί που ο Μωυσής είχε μετατρέψει σε φίδι, που ήταν με χιλιάδες άλλα κειμήλια στην Κωνσταντινούπολη.
Ο Τίμιος Σταυρός τεμαχίστηκε για να τον μοιραστούν δίκαια οι βαρώνοι. Ένας αβάς μπήκε σε μια εκκλησία απειλώντας έναν γέροντα ιερέα που άνοιξε με εμπιστοσύνη σε ένα όμοιο του, ένα σιδερένιο κιβώτιο.
Ο αβάς γέμισε τα ράσα με τον βοηθό του και έτρεξε σαν κλέφτης στο λιμάνι ,όπου κάποιος κουβαλούσε τον σταυρό επί του οποίου ο Σωτήρας είχε σταυρωθεί, τις μεγάλες σταγόνες αίματος που είχε χύσει στη Γεθσημανή, ένα από τα νεογιλά δόντια Του και μερικές τρίχες μαλλιών από τα παιδικά χρόνια Του.
Ανάμεσα στα λάφυρα ήταν ένα από τα κομμάτια ψωμί που είχε ευλογήσει ο Χριστός στον Μυστικό Δείπνο.
Φυσικά δεν αξίζει καν να συζητήσουμε για την αυθεντικότητα τέτοιων κειμηλίων όπως το δάκτυλο το οποίο ο Άγιος Θωμάς έθεσε επί της πληγής του Ιησού, ένα κομμάτι από τον χιτώνα της Παρθένου, η ζώνη της και ο βραχίονας του Ιωάννη του Βαπτιστή.
Η Αμιένη είχε την τύχη να αποκτήσει την κάρα του Βαπτιστή. Η Σεν τον Ακάνθινο Στέφανο που φόρεσε ο Κύριος. Το σώμα του Αγίου Ανδρέα μεταφέρθηκε στο Αμάλφι.
Το Ιερό Δάκρυ μεταφέρθηκε στη Σελινκούρ, όπου λένε οι καμπάνες χτύπησαν χωρίς να τις κινήσει ανθρώπινο χέρι, γεγονός που αποδόθηκε σε θαύμα. Μερικούς μήνες αργότερα έφτασε η κάρα του Αγίου Θωμά, το αίμα του Ιησού από τον Τίμιο Σταυρό, ο ιδρώτας στον πορφυρό χιτώνα του, η κάρα του αδελφού του Ιησού, Ιακώβου και τριάντα ακόμα λείψανα.
Η λειψανοθηρία είχε αρχίσει από όταν η Αγία Ελένη έβρισκε εύκολα τεκμήρια της τότε νέας θρησκείας. Λόγω της ανάστασης δεν μπορούσαν να βρεθούν βέβαια λείψανα του ίδιου του Χριστού- πλην από τις τρίχες από τα παιδικά του χρόνια, λίγο ιδρώτα, ένα δάκρυ, τον σπόγγο κι ένα κομμάτι ψωμί που σώθηκε από τον Μυστικό Δείπνο.
Τότε άρχισε η μαζική αγιοποίηση –πολύ συχνά αυτοκρατόρων και δολοφόνων, όπως ο Μέγας Κωνσταντίνος ή ο Μέγας Θεοδόσιος, που υπήρξαν κατά κάποιο τρόπο χορηγοί της κρατικής πλέον Εκκλησίας. Η φάτνη, ο σταυρός, ένα οστό αγίου, ένα άκρο, ένα κρανίο, ακόμα και μια τρίχα αγίου είναι περιζήτητα.
Πολύ συχνά αυτοκράτορες όπως Βασίλειος, ο Φωκάς κ.α. περνάνε την Χρυσή Πύλη φέρνοντας ένα τέτοιο λάφυρο που είχε πέσει στα χέρια των απίστων, αλλά διατηρούνταν. Ακόμα και ένα πουκάμισο, ένας χιτώνας, ένα γάντι έχει μια ανεκτίμητη και θαυματουργή αξία. Πιθανόν όμως η αξία να βρίσκεται στην συνήθως χρυσή λειψανοθήκη, τα δοχεία-φέρετρα που πολλοί Καλβινιστές έλιωσαν για να πάρουν τα πολύτιμα μέταλλα.
Ο χριστιανισμός φλερτάρει με το χρυσάφι και το ασήμι. Για όσους αμφιβάλλουν υπάρχουν πιστοποιητικά γνησιότητας. Γιατί θα πρέπει να αναλογισθούμε πόσα αδικήματα του Ποινικού Κώδικα θα είχε διαπράξει όποιος έκλεβε, ξέθαβε και τεμάχιζε ένα πτώμα ή τα κόκκαλα του, τα περιέφερε, περιυβρίζοντας ή εκμεταλλευόμενος τον νεκρό.
Φυσικά είναι δύσκολο να σταθεί η κατηγορία της εμπορίας, όσο αυτή της απάτης και της πλάνης. Γιατί η Αγία Βαρβάρα, όπως δεκάδες άλλες παρθένες που μαρτύρησαν- με πανομοιότυπη ιστορία, αλλά χωρίς σαφή χρόνο και τόπο-μπορεί να μην υπήρξε ποτέ.

Πρόεδρε, που οδηγεί αυτός ο δρόμος;

http://www.anoixtoparathyro.gr/

Υπουργοί, πρόεδροι και λείψανα αγίων!

Του Νίκου Λακόπουλου

Πολύ ….έξυπνη η κίνηση του Πάνου Καμμένου να διασφαλίσει την εθνική ανεξαρτησία προσφέροντας ένα νησί του Αιγαίου ως βάση των αμερικάνων! Αλλά αυτή η έλλειψη ταχτικής θα τσακίσει την «εθνική προσπάθεια», που πάντα είχε σα παραμύθι πολλή φαντασιοπληξία.
Ο Καπετάν Πάνος συνεργάζεται με τους κομμουνιστές για ένα εθνικό σκοπό. Το νέο Γοργοπόταμο. Αλλά πρέπει να κλείσει το μέτωπο με τους … Τούρκους κι ύστερα να αντιμετωπίσει τους Γερμανούς. Γιατί θα παγιδευθεί όπως ο ομοϊδεάτης του Νίκος Μιχαλολιάκος που ακόμα πολεμά στις Θερμοπύλες τους …Πέρσες.
Το κόμμα του Καμένου όταν έχασε η Εθνική Ελλάδας εξέδωσε μια εντελώς σοβαρή ανακοίνωση ότι οι έλληνες παίχτες, έχασαν αλλά πολέμησαν ως ήρωες! Γιατί «πολέμησαν με το κεφάλι ψηλά».
Η προσωπική επάρκεια του Καμένου ελέγχεται όταν μιλάει πότε για Κούγκι και πότε για «τζιχαντιστές» που θα στείλει στην Ευρώπη. Αλλά δεν ελέγχεται ο ίδιος όταν ζει την φαντασίωση ως υπουργός Άμυνας μιας κυβέρνησης που ανά πάσα στιγμή μπορεί να ρίξει.
Η πολιτική και μάλιστα η εξωτερική δεν είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που θα μπορούσε να λέγεται «Παίζουμε Ιστορία». Δυστυχώς αυτό ο άνθρωπος δεν παίζει με σπίτι του με στρατιωτάκια. Είναι ο υπουργός Άμυνας της πρώτη φορά αριστερής κυβέρνησης. Που συνεργάζεται για πρώτη φορά με την φαντασιόπληκτη εθνικιστική δεξιά στην οποία μάλιστα έχει αναθέσει και την άμυνα της χώρας.
Και είναι θέμα χρόνου ένα θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο όταν προκειμένου να αποχτήσει ιστορικότητα ο Πάνος θα ζήσουμε εμείς την Ιστορία. Πέρα από κάθε φαντασία.
Ποιός είναι πιο επικίνδυνος; Ένας φαντασιόπληκτος, ένας παρανοϊκός ή ένας φασίστας; Ποιός είναι πιο άρρωστος; Το δίλημμα αυτό δεν υπάρχει αν ο φασίστας είναι ένας παρανοϊκός φαντασιόπληκτος. Φυσικά δεν είναι όλοι οι παρανοϊκοί φασίστες. Αλλά σε κάθε περίπτωση ο εθνικισμός είναι αρρώστεια.
Ο «πατριώτης» που ζει περικυκλωμένος από εχθρούς- ίσως φανταστικούς- έτοιμος να χύσει το αίμα του για την πατρίδα δεν είναι πιο άρρωστος από ένα ψυχωτικό. Ούτε λιγότερο επικίνδυνος από τον «επαναστάτη» που ζει την φαντασίωση πως θα αλλάξει τον κόσμο. Ή σκοτώνει εχθρούς που επινοεί ως Τιμωρός- Άγγελος με την Ρομφαία με βάση μια ηθική ή μια ιδεολογία που επινοεί ο ίδιος
Η παιδικότητα, η αφέλεια, ο ρομαντισμός, ακόμα και πραγματικός «ηρωϊσμός» στο παιχνίδι «Παίζουμε Ιστορία» δεν αλλάζουν τα πράγματα. Ακόμα και η «αθωότητα» είναι επικίνδυνη όταν είναι απλώς ηλιθιότητα.
Ο παιδικός μας ήρωας, ο Ζορρό, ο Μασκοφόρος Εκδικητής δεν ανήκει στην Αριστερά ή την Δεξιά. Δεν έχει πολιτική ιδεολογία, αλλά είναι με ένα αόριστο «δίκιο» που συμβαίνει να είναι το δικό μας. Βγαίνει πάντα νικητής, κρύβει το πρόσωπό του και είναι δυνατός, παρότι είναι υπέρ του αδυνάτου!
Σήμερα ξέρουμε πως ο «πατριώτης» και ο «αγωνιστής» μπορεί τελικά ανήκουν και στην Αριστερά και την Δεξιά. Σε κάθε περίπτωση αποφασίζουν αυτοί τι είναι καλό και τι είναι κακό, το είναι ηθικό και τι είναι ανήθικο, πως θα κινηθεί και που θα πάει η ιστορία.
Ευτυχώς όλα αυτά είναι στη φαντασία μου. Ποτέ δεν θα βρεθεί στην Ελλάδα ένας βλάκας στην εξουσία. Ούτε θα βρεθεί έλληνας να προσφέρει νησί ως αμερικάνικη βάση. Το σενάριο για μια αριστερή κυβέρνηση που συνεργάζεται με την εθνικιστική δεξιά είναι επιστημονική φαντασία. Ποτέ δεν έχουν υπάρξει στην εξουσία στην ανθρώπινη ιστορία βλάκες και παρανοϊκοί στην εξουσία.
ΥΓ. 1. Ακόμα κι αυτές οι σκηνές με παπάδες να περιφέρουν λείψανα αγίων για να θεραπεύσουν τον κόσμο, όπως τον Μεσαίωνα, είναι σκηνές από ταινία.Αν κάνετε και σεις σκέψεις σαν αυτές εδώ είναι ένα σημάδι ότι δεν είστε καλά, όπως εγώ. Η πρώτη εκδήλωση αυτής της αρρώστειας είναι να βλέπετε πράγματα που δεν υπάρχουν. Ή να μη πιστεύετε αυτό που βλέπετε.
Υ.Γ. 2, Βλέπω το βίντεο με την Πρόεδρο της Βουλής, που συχνά αναφέρεται στον εαυτό της ως …τρίτο πρόσωπο ή γελά μόνη της. Μάλλον μιλάει ….αρχαία ελληνικά όταν λέει στους δημοσιογράφους «Μη μου φράσσετε το δρόμο». Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Καθώς ανεβαίνει τη σκάλα, δεν την εμποδίζει κανείς. Γυρίζει και λέει αυτή την φράση που μπορεί να έχει και ιστορική ή συμβολική σημασία. «Μην μου φράσσετε το δρόμο!».
Πρόεδρε,που οδηγεί αυτός ο δρόμος;

Kάπου θάχεις κάνει και συ λάθος!

Περιμένω στην ουρά για μερικές υπογραφές χαρούμενος που έχουμε πρώτη φορά αριστερή κυβέρνηση. Καλά η Ζωή θυμίζει αμέσως τον Κιμ Ιλ Γιουγκ. Αλλά και η Νάντια κάτι μου θυμίζει καθώς διαβάζω να λέει "Όχι αναβολή στις δηλώσεις".
Προσπαθώ να καταλάβω που την έχω ξαναδεί. Τζίφος. Πρέπει να πάω σε άλλο κτήριο. Στο δρόμο μονολογώ. "Πότε ρε ηλίθιε μια κομματική γραφειοκρατία κατέστρεψε μια κρατική γραφειοκρατία;". Στο δρόμο για το Άλλο Κτήριο, μονολογώ.
"Το Κόμμα αγαπά το Κράτος, ρε ηλίθιε", ξαναμονολογώ.
Καλά η Ζωή κράζει λαϊκή δημοκρατία και λαϊκά δικαστήρια και Κιμ Ιλ Γιουγκ.Αλλά και την Νάντια Βαλαβάνη, που την έχω ξαναδεί;" Μια πινακίδα λέει "Εδώ Βεβαιώσεις Οίκοθεν"¨. Από το προηγούμενο καθεστώς προφανώς."Είναι ο Καπιταλισμός, Ηλίθιε!" "Και το Κόμμα- Κράτος, ρε πιο Ηλίθιε!" μονολογώ.
Το πρόβλημα μου είναι μάλλον πολύ σοβαρό, αφού ασχολείται μαζί μου το μισό κράτος. Ένα μικροποσό μου το δέσμευσε η τράπεζα, αλλά ούτε η Εφορία το πήρε. "Τώρα θα πληρώσουν κι αυτοί που δεν έχουν". Αυτό είχε πει η Νάντια, αν δεν κάνω λάθος.
Στην νέα ουρά μαθαίνω πως το νόμο αυτό το έκανε κάποιος Θεοχάρης που τώρα κατεβαίνει με το "Ποτάμι" (Σημειώστε το όνομα, να τον ψηφίσουμε, αυτόν). Διασκεδάζουμε, ελπίζοντας πάντα σε καλύτερες μέρες και συζητάμε αν τελικά εκτελέστηκε ο Λάμπης Ταγματάρχης. Κάποιος λέει πως τον άφησαν να πάει στην ΕΡΤ αλλά θα φορά βραχιολάκι και θα παρουσιάζεται στο γραφείο της Προέδρου της Βουλής. Θυμάμαι κάποιο κομματικό στέλεχος να λέει στους Τσακνή- Ταγματάρχη είναι ψήφος δοκιμής. Σε τρεις μήνες θα ξαναπάνε να τους εξετάσει το Κόμμα. Δεν μπορώ, όμως να θυμηθώ, τι μου ...θυμίζει η Νάντια Βαλαβάνη.
"Είναι ο Καπιταλισμός, είναι το Κράτος, είναι το Κόμμα, ρε Πανηλίθιε!".
Υ.Γ. Όταν ρωτήσανε τον Ταγματάρχη, τι έκανες όταν έπεσε το μαύρο, δεν μίλησες. Αλλά για θυμήσου. Εσύ τι έκανες όταν έπεσε το μαύρο; Που ήσουν; Κι αν δεν θυμάσαι, έχε ένα πρόχειρο άλλοθι. Κάπως έτσι αρχίζουν πάντα. Με ερωτήσεις, που έχουν μια απάντηση ως σωστή. Δε μπορεί κάπου θάχεις κάνει και συ λάθος.